پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118420
افزايش 2.6برابري توليد در ايران خودرو
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1952

به گزارش ايكوپرس، با اجرايي شدن برنامه هاي جديد گروه صنعتي ايران خودرو، تيراژ توليد محصولات اين شركت در تيرماه امسال به ?? هزار و ?? دستگاه انواع خودروي سواري رسيد كه اين عدد نشان دهنده رشد ???درصدي توليد نسبت به تيرماه سال گذشته است. توليد ايران خودرو در تيرماه سال گذشته ?? هزار و ??? دستگاه خودرو بوده است.

برپايه اين گزارش، فراواني تجمعي توليد در ايران خودرو در چهارماه نخست امسال ??? هزار و ?? دستگاه خودرو است كه مقايسه با فراواني تجمعي در بازه زماني مشابه در سال گذشته افزايش حدود ??? درصدي، يعني ?.?برابري را به ثبت مي رساند. فراواني تجمعي توليد در چهار ماه نخست سال گذشته ?? هزار و ??? دستگاه خودرو بوده است.

لازم به ذكر است با تمهيدات انجام شده در زنجيره تامين، ايران خودرو از ابتداي سال ?? ديگر هيچ خودروي ناقص و بدون كسري توليد نمي كند.

اين گزارش مي افزايد، برقراري و تثبيت شرايط مطلوب در تامين قطعات و توليد ايران خودرو و تجاري سازي روزانه بيش از دوهزار و ??? دستگاه خودرو با برنامه ريزي دقيق و با تكيه بر منابع داخلي بوده است.

 منبع: افکار

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html